csütörtök, február 02, 2006

Ez van, mostan

Most éjszaka van, az utóbbi néhány órát azzal töltöttem, hogy Milost próbáltam elaltatni, ami végülis úgy sikerült, hogy engedtem a kívánságának: a karomban ringattam, mint babakorában. (Kata meg is állapította, hogy legalább úgy kényeztetem, mint ő Sacit. Hát persze! Meddig ringathatom még? Meddig bírom el?)

Aztán elkezdtem a weboldalaim átalakítását. Az utóbbi hónapokban kiderült, hogy ha nem is írok kevesebbet ebbe a naplóba, azt meglehetősen rendszertelenül teszem. Ráadásul a régi - egyébként igen macerás - szerkesztés lehetetlenné vált, mert sem a szerkesztőségben, sem Katánál nem állnak rendelkezésre azok az eszközök, amelyekkel itthon dolgoztam. Ezért kellett elindítanom a „távoli naplót”, amit távolról is föl tudok tölteni. Sokan kérdezték, hogy miért pont a Bogspotot választottam. Azért, mert abban van egyterű sablon is, gyorsan bejön, és telefonon is jól olvasható - bár vannak kifogások. Még néhány hétig matatok, aztán egy darabig új forma lesz. Aztán megint új, nyilván. Megszüntetem az ajánlókat is a bejelentkező oldalon, mert egyrészt azt sem tudtam mostanában rendesen frissíteni, másrészt - és talán ezért is - már azok sem tartják fontosnak, akiket ajánlottam. Összességében egyébként is azt látom, hogy a naplóm olvasottsága, ha nem is jelentősen, de érezhetően csökken. Ezen nem is csodálkozom, tulajdonképpen abba is kellene hagynom szinte négy év után, de még egy kicsit folytatom, nem is tudom, miért. Nyilván vannak már sokkal jobbak, érdekesebbek, hiszen rendkívül nagy lett a választék. Ez van, mostan.

Az utóbbi napjaim amúgy szinte csak munkával teltek. Annyira, hogy ma például nem tudtam odaérni Wanda kiállítására se. (A Magyar Alkotóművészek Országos Egyesülete Premier címmel rendezi azoknak a festőművészeknek, akiket 2005-ben vettek föl az egyesületbe. XIII. kerület Pannónia u. 95. - bejárat a Dráva utca felől.) Persze majd holnap megnézem. Nagyon büszke vagyok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések