kedd, március 07, 2006

Fura

Fura állapotban vagyok: reggel nyolcra bejöttem, azóta gyakorlatilag egy helyen ülök, és folyamatosan, megállás nélkül dolgozom. Most délután négy van. Ez egy fura tudatállapotot okoz. Kicsit föl vagyok dobva, csodálom magam, hogy ennyi munkát el tudtam végezni. Közben meg tudom, hogy amikor majd abbahagyom, akkor hirtelen rettenetesen fáradt leszek. Tulajdonképpen most is az vagyok, csak nem érzem, de valahol mélyen mégis. Az lenne jó, ha legalább este nem kellene semmit csinálnom, de már szépen jönnek az írások, amiket mégiscsak el kell majd olvasnom.Szeretnék aludni. Vagy legalább sétálni például. Kicsit. Persze nem fogok, mert irtózom a hidegtől. Már kifejezetten dühös vagyok a télre. Utálom, bár ez így volt az első napjától. És folyamatosan arra gondolok, hogy mi van akkor, ha mégsem most rúgja az utolsókat, hanem kitart, mondjuk április végéig. Volt már olyan.

Nincsenek megjegyzések:

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések