péntek, május 19, 2006

Milos szerelmes. Dávid nem.

Ma nagyon aranyos volt Milos. Mentünk az autóval, és egyszercsak megkérdezte, ismerem-e Ritát. Mondtam, hogy persze. (Tudni kell, hogy a mamája lehetne.) Találkoztam-e már vele. Persze. És miért kérdezed? „Mert beleszerettem.” Aztán kicsit gondolkozott, és megkérdezte: mit csináljak, ha legközelebb találkozunk? Mondtam, hogy adjon neki puszit, fogja meg a kezét, monda azt, Ritának, hogy milyen szép füle van, mert abból nem lehet baj. Erre egy kicsit gondolkozott, és azt mondta, hogy „kinevet, ha ilyet mondok neki”.
Négy éves, ha valaki nem tudná. Méltó öccse lesz Dávidnak, akinek a naplójában meg azt olvastam, hogy szakított Zsuzskával. Igazán sajnálom.

Nincsenek megjegyzések:

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések