péntek, május 02, 2008

Mészáros Imre: Andrassew Iván keveri a Jézuskát a géppuskával




Ön a Klub Rádióban azt nyilatkozta, hogy rendszeresen figyeli és olvassa a honlapunkat, ezért nem is értem a bevezetőjét,olvasson vissza, mert Bokor Pál nyílt levelére is válaszoltam, miszerint most már a jogászok kezében vannak.
Mert ha végre értelmezné az első e-mail-t, akkor abból világosan kitűnik, hogy április 29-én a név változtatás feltételeiről tárgyaltunk volna, ha Ön megfelelő garanciákat tud nyújtani arra a felvetésére, hogy így helyreáll a társadalmi béke.
Megismétlem nem a mi stílus jegyünk győzelmi jelentéseket, vagy más jelentések gyártása.
Megismétlem bár szerintem reménytelen, hogy Ön és antifasiszta társai megértsék becsületbeli ügynek tekintettük, s miután a Népszava hasábjain megjelent, hogy mi egy fasiszta - náci társaság vagyunk, nos akkor döntöttük el, hogy tartva az eredeti időpontot, most már nem a vezetőség, hanem a GME tagsága fog elmenni a Népszava székháza elé.
Ellentétben Önnel, mi dokumentumokkal tudjuk igazolni állításainkat, lásd rendőrségi jegyzőkönyv.
Ahogy már számtalanszor nyilatkoztam, írtam bennünket nem kell szeretni, pláne sajnálni, csupán a hiteles tájékoztatást és a korrektséget várjuk el a sajtótól 2006. október 23-a óta. Ahogy tapasztalom Önnek és a Népszavának legalábbis velünk szemben valami zsigeri gyűlöletből eredendően ez nem megy. Sebaj, ennek orvoslására vannak a Bíróságok !!!

Hogy ne képzelődjön, megosztom a ratyi Iván fölfújt hobby újságíró baba születésének hiteles történetét.
A történet ott kezdődött, hogy tudva és ismerve munkásságát, több motoros társam jelezte, hogy több évvel ezelőtt is kirohant a motorosok ellen. Egyben jelezni kívántuk valamivel, hogy nem a Hócipőben megjelent sértő sorai miatt megyünk.
Arra megadtam a választ, hasonlóan az Ön stílusában. Miskolcon a lincselők tárgyalási ebéd szünetében egy étteremben jött az ötlet, hogy még se menjünk üres kézzel. Majd ahogy szokás nálunk a gondolat után a tettek következtek és megvásároltuk az Ön ajándékát 5 000 Ft. értékben. Megjegyzem, köszönöm de én jól elvagyok a női nemmel, nincs hiány érzetem és nincsenek üldözési mániáim, mint Önnek - Önöknek ott a Népszavánál. Lásd túrák rovat.
A Press feliratú mellényekre pedig csak annyit, hogy nekünk nincs sajtósunk, majd ezt is tisztázzuk a Bíróságon, valamint azt is, hogy melyik Gój Motoros hívta fel Önt állítólag. Ön folyamatosan hazudik és történeteket gyárt, mint az átkosban megszoktunk.
A híradó valóban mondja a cicahorda kifejezést, de ne felejtse el, hogy Önt idézik !!!
Egy hiteles történet van az Ön levelében, miszerint másnap felhívta Önt Fiala János, aki nem az ismerősöm.
A történet előzménye, hogy április 29-én reggel felhívott az Önök piknikjével kapcsolatban.
Majd a riport végén azt mondta, hogy érdeklődéssel várja a fejleményeket. Késő délután mikor is elkészült a videó anyagunk tájékoztattam és egyben megkért, hogy másnap reggel ismételten beszéljünk erről, de adásban. Megtörtént.
Akkor kérdésre elmondtam, hogy bármikor, bárkivel beszélünk, tárgyalunk, ha egyenrangú feleknek tekintenek bennünket.
Nos, akkor igaz nem adásban elmondtam Fiala Jánosnak a mi elképzeléseinket, ill. feltételeinket, mire Ön válaszként, azt üzente, hogy én kérdezzem meg a Gój Motoros társaimtól az Ön telefonszámát és hívjam fel.
Fiala János a tanúm, hogy harsány nevetésbe törtem ki és valami olyasmit mondtam, hogy tipikus esete annak, ha valaki se igen, se nemet nem akar mondani és gyárt egy történetet. Nálam ez a jellemvonás röviden: RATYI !
Végezetül a 8 pontos feltételeiről, amennyiben komolyan is gondolja, vegye fel a kapcsolatot a Gój Motoros Egyesület jogi képviselőjével, Dr. Futó Barnabás ügyvéd úrral, mert egyéb halaszthatatlan elfoglaltságom miatt, nem is beszélve, hogy az Ön szavahihetősége erősen kérdőjeles nálam, így ebben a témában Önnel csak tanúk előtt és jegyzőkönyvben rögzítetten vagyok hajlandó beszélni. Egyben tájékoztatom, hogy a GME állja a szavát Önt és másokat is akik törvénybe ütköző módon megsértették az egyesületünket bepereljük. Amennyiben szándékában áll peren kívül megegyezni a fent említett ügyvédet keresse meg.
Egyben szíves figyelmébe ajánlom a túráink tanulmányozását és kiemelten György Péter esztéta esetét a GME-vel.
Valamint a mi általunk készült videó felvételt a www.gojmotorosok.hu túra/média rovatban.
Amennyiben valami csoda folytán a válasz levelemet leközölnék, ahhoz hozzájárulásomat adom, azzal a kikötéssel, hogy szó szerint és változtatás nélkül tegyék.
Találkozunk valahol, valamikor, de a bíróságon biztos.

Mészáros Imre
elnök

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezek a Meleg Motorosok nem tudnak magyarul?

Ezeknek nincs helyesírás ellenőrző a gépükön?

Vagy legalább lenne egy olyan magyar anyanyelvű ismerősük aki ki tudná javítani a bántó helyesírási hibákat a leveleikben!!

Andrassew úr!
Az olyan szép lenne, ha a barátságuk elmélyülése során a magyar nyelv néhány szabályára is megtanítaná ezeket a lelkes fiatalokat!

Andrassew Iván írta...

Nyomatékosan tiltakozom a "Meleg Motorosok" megnevezés ellen. Elhatárolódom. Ne sértegessük a melegeket! Van elég bajuk.
Ami a helyesírást illeti, engem is meglep. Komolyan megráz az, ha valaki hivatásszerűen magyarkodik, pláne ennek még motorral is nyomatékot ad, ám nincs benne annyi önbecsülés, hogy megtanuljon magyarul. Vagy legalább megtanulja a hitvány globalista Microsoft Word helyesírási ellenőrzőjének használatát. Talány.

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések