vasárnap, november 02, 2014

Pörgés

Az utóbbi hetekben pörögtek a dolgok. Előbb megtudtam, hogy új daganatok vannak agyamban, amiket csak akkor lehet operálni, ha a tüdőmben jók a viszonyok. Aztán kiderült, hogy jók: ott meg zsugorodott a daganat, sőt a kórosan kövér, mondhatni dagadék nyirokcsomó is. Ez azért meglepő, mert hónapok óta nem kaptak pusztító kezelést. Az agyba azért kell belepiszkálni, mert az egyik daganat olyan, amivel ugyan állítólag el lehet éldegélni akár két-három évig is, de közben a jobb oldalam lebénul. Valahogy egyre soványkább kedvem van ehhez az egészhez.
Viszont tudtam írni, novellát is. Grecsó írta, hogy beteszi a következő ÉS-be. 
Ha mégis megbénulok és kerekesszékbe kényszerülök, akkor egy ilyen kutyát szeretnék.


1 megjegyzés:

Unknown írta...

ne felj!
nem lesz baj!
Ma kutyakat nezegettem.
Kene egyet venni..gondoltam.
Persze...gyorsan elhessegettem a gondolatot.
Ilyet neztem ki.
pont ilyet!!
Ami itt a kepen van.
fura :)

Fodor Ákos: ECCE HOMO

Fenyegetésük
mulatságos. De ahogy
félnek: megrémít.

Népszerű bejegyzések